Собственици на хотел заведоха дело срещу ЕVN | ||||||
| ||||||
Семейство Илиеви е недоволно от факта, че заради некачествен електромер през зимата да плаща сметки в пъти по-високи от тези, които плаща в разгара на лятото. Семейството не е успяло да получи помощ от омбудсмана на града. Проблемите започват в края на 2009 година, когато от ЕVN сменят електромера на хотела. Поставят такъв с три тарифи, но още в началото се появява проблем. Според собственика на хотела ток се ползва основно през нощта. Затова правят възражение. В края на декември електромерът отново се поврежда. Следва ново служебно начисляване. Хотелът е празен, но януарската сметка надхвърля 2000 лева, докато през лятото, когато той е пълен, сумите са около 1000-1200 лева. От дни електромерът отново е повреден. Следват нови жалби и обаждания до EVN. След като трети ден техник не идва, семейството заедно с екип на "Календар" се опита да получи отговор в колцентъра в Бургас. Охраната ни посочи вратата. Собственикът на хотела е решен да съди австрийското дружество. Реакцията на пресцентъра на EVN - дружеството винаги се отзовава своевременно на подадените от семейството сигнали, извършвани са и проверки на място и в срок. В писмен отговор се посочва още, че всеки отчитащ уред се монтира така, че клиентите да имат визуален достъп до него и да осъществяват контрол на показанията. Източник: Нова телевизия |