Николета Лозанова и Мария Бакалова застават зад кампанията "Аз не мога без моя фризьор" | ||||||
| ||||||
Тази година зад кампанията "Аз не мога без моя фризьор" застават Николета Лозанова и Мария Бакалова, които представят основното вдъхновение, заедно с останалите лица: Лиляна Ангелова, Ирина Шаркова, Георги Блажев, Благомир Мастагарков и Димитър Кузманов. Александра Богданска подкрепя като официално лице кампания "Аз не мога без моя маникюрист“ защото тя има специално отношение към своята красота и държи на перфектен маникюр. "Аз не мога без моя фризьор“ е кампания в подкрепа на бизнеса на салоните за красота, чийто официален партньор през 2024 е световният бранд лидер в производството на професионални електроуреди BabylissPRO. За първи път кампанията "Аз не мога без моя фризьор“ и "Аз не мога без моя маникюрист“ също така ще има и своя благотворителен принос към фондация "Нощ на ангелите“. Вдъхновението на кампанията през тази година идва от митологията. Митовете са ключът към духовния ни потенциал, за да погледнем навътре в себе си, да открием тайнството в нашия свят, да усетим божественото присъствие. Кралското Жако е символ на компания Selena ES, a митът за него, който е написан от Деб Уайт разказва, че папагалът първоначално е носил името Одид и е бил бял на цвят. Според легендата Бог организирал състезание, за да избере птицата с най-красиви пера. Всички птици започнали да се подготвят само Одид, не правил никакви приготовления. Това накарало другите птици да се страхуват, че ще загубят и решили да развалят красота на Одид. Първо изсипали пепел върху него, а после боядисали перата на опашката му в червено, като Ада. Но това не променило красотата му. Одид не им отвърнал и продължил да лети към Бог. В деня на състезанието Бог казал, че Одид е най-красивата птица, защото истинската красота е вътре в нас! Днес африканският сив папагал се смята за свещен и неговите пера са символ и емблема на кралска особа. Когато кралете и кралиците са короновани и членовете на свещеничеството са ръкополагани - трябвало да има поне едно червено перо, за да им се напомни, че истинската красота идва отвътре. Духът на тази традиция се пренася и в Европа, а множество картини на знатни френски художници рисуват кралски особи със свещената птица – Кралско Жако. Всички участниците в кампанията не просто имат отношение към косата си или маникюра си! Тяхната истинска красота, идва отвътре! |