С проект КЗП ще повиши качеството на работата си | ||||||
| ||||||
С проект "Модерни и интегрирани административни услуги в Комисията за защита на потребителите" ще се повиши качеството на работата на комисията. Проектът е на стойност 600 711 лева и вече е започнала неговата реализация. Това стана ясно по време на кръгла маса, на която беше представен проектът. Председателят на Комисията за защита на потребителите Дамян Лазаров обясни, че проектът има за цел да укрепи капацитета, да подобри взаимодействието с потребителите, да намали времето за обслужване, взаимодействието между контролните органи и потребителите. "Повишавайки качеството на услугата, свеждаме разходите първо за инспекции, второ - за подаване на съответната информация към потребителите и трето - при намесата в съответните търговски обекти, в които имаме компетенция", посочи Лазаров. С реализацията на проекта ще се създаде единна информационна система с база данни, ще се ускори документооборота, както и ще се ограничи на човешкият фактор при обработката на документи. Предстои обявяването на обществена поръчка, след което ще започне и проектирането на единната информационна система. Потребителите ще могат да подават своите жалби и сигнали по интернет, освен това ще могат да задават и своите въпроси он лайн. Ще се запази и старият начини на подаване на жалби, а именно писмено в приемните на КЗП. Реализацията на проекта трябва да приключи в края на 2010 година. Източник: Агенция "Фокус" |