Българин поръча бургери за 488 лева | ||||||
| ||||||
Любопитната статистика беше представена от компанията по случай Световния ден на бургера, който се отбелязва на 28 май. От данните става ясно още, че за изминалата година консумацията на бургери в България се е увеличила с 60%, когато в страната ни e доставен внушителният брой от 1 153 433 сандвича. Поръчката с най-висока стойност, включваща бургери, е била в размер на 488 лв. Тя е заявена от потребител в София, който получил 35 двойни чийзбургера. Любопитен факт е, че денят с най-много поръчани бургери през 2022 г. е бил международният ден на жената, 8 март. През изминалата година бургерът се циментира като една любимите храни у нас, а най-предпочитаната верига за поръчки сред българите е Hesburger. Страната ни е на 11 място по поръчка на бургери сред всички 25 страни по света, в които Glovo оперира и на 4 място в Югоизточна Европа. Най-предпочитани от българите са били пилешкият бургер, следван от чийзбургера и бургера с бекон. От статистиката става ясно, че през изминалата година консумацията на веган бургери в България се е увеличила със 159%, спрямо 2021г. Бургерът е една от най-обичаните и популярни храни по целия свят, заради своите вариации и бързо приготвяне. Сандвичите могат да бъдат "сглобени“ с различни продукти, включително да бъдат направени по вегетариански и веган рецепти. Въпреки че се свързва с модерната американска кухня, първообразът на бургера може да се открие в монголските военни казарми на Чингис хан. Името на апетитното ястие пък идва от германския град Хамбург, където, още през 1758 г., се приготвяли подобия на сандвичи с мляно месо. Какво е Glovo? Glovo е иновативно, мултикатегорийно приложение, което свързва потребителите с различни бизнеси и куриери, предлагайки доставки от местни ресторанти, супермаркети, магазини и търговски вериги. Целта на Glovo е да предостави на всички лесен достъп до всичко в рамките на града и възможност за потребителите да се наслаждават всичко, което искат, когато искат и където искат. Компанията е основана през 2015 г. в Барселона и оперира в 25 държави в Европа, Азия и Африка. Повече информация за Glovo - https://about.glovoapp.com/en/ |