Бионсе вдъхновява и висшата мода | ||||||
| ||||||
Издаването на албума бе последвано от грандиозен концерт в Дубай, чрез който Бионсе още веднъж афишира бляскавото си завръщане на музикалната сцена. Но Renaissance успя да възхити не само любителите на музиката - той се оказа истинско вдъхновение и за света на модата. За кратко време Бионсе се превърна в главно действащо лице за рекламната кампания на Tiffany & Co, а наскоро последва любопитно предложение от страна на Balmain. Френската луксозна марка обяви, че разработва специална колекция, вдъхновена от албума и носеща неговото име - Renaissance Couture. Дори вече представиха някои от екстравагантните дизайни, избаботени в сътрудничество със самата Бионсе, пише lifestyle.bg. Интересна е концепцията на колекцията - всеки модел да представя по своеобразен начин песен от Renaissance. Отличават се с известна драматичност и дори скулптурност заради изкованите метални нагръдници, 3D отпечатани бюстиета, на фона на пера, луксозни кадифета, прецизно бродирани рокли и дори... кристален полилей. Акцентът е изцяло върху детайлите, сред които е и автограф на Бионсе върху обувки на платформа. Френското издание на Vogue даде първи поглед на нестандартната колекция след като постави самата Бионсе на корицата на списанието за месец април, 2023. В основата на проекта е креативният директор на Balmain Оливие Рустейн. Идеята за него му хрумва в моментите, в които слуша Renaissance - албумът, от който, както самият той твърди "е обсебен". "Музиката на Бионсе звучеше всеки ден около мен. Независимо къде бях, дали в дома си, офиса, ателието. И така постепенно се оформи желанието да създам нещо ново и нестандартно", казва Оливие, цитиран от CNN. И допълва, че е знаел, че това сътрудничество ще бъде различно от всичко друго, което е правил преди. А резултатът е една уникална колекция, основана на желанието и страстта за смесване на музика и мода. |