Бивш министър чакал три часа линейка | ||||||
| ||||||
Възмутеният Заков разказа за случката в социалните мрежи, като посочи, че случаят бил спешен и отправи критики към здравната ни система. "В 10,52 ч. се обадих на 112 за линейка за спешен пациент с животозастрашаващо заболяване, висока температура и т.н. Абсолютна необходимост за интервенция в спешно отделение", пише бившият министър във Facebook. В 11:28 той отново се обадил, успял да се свърже със Спешната помощ, а оттам му отговорили, че се търси екип. "В 13,15 ч. отново обаждане на 112, всички линии на ЦСМП са заети и обещание сигналът отново да бъде предаден. Препоръка да бъда търпелив (търпя, нищо ми няма, въпросът е търпи ли пациентът?)", отбелязва Заков и продължава: "В момента е 13,52 ч. - 3 часа след първото обаждане. Резултат няма". "Спешна" ли е спешната помощ?", пита на финала на поста си Драгомир Заков. В коментарите той добавя, че междувременно частните линейки "се роят", а гражданите плащат задължителни здравни осигуровки и би трябвало наистина да имат достъп до Спешната помощ. |