190 са предложенията за рекламно мото на регионалната марка „Странджа", изпратени за конкурса. Това каза Андриана Андреева от фондация „Биоразнообразие". Тя допълни, че това е втора фаза на конкурса, но след разясняване на конкретните изисквания за рекламно мото на регионалната марка интересът е по-голям. „Сега предложенията са по-концентрирани, разясняването имаше ефект", коментира Андреева. Тя каза още, че крайният срок, в който могат да се изпращат предложения е 15 март, като няколко дни след това ще е ясно и мотото-победител, което ще стои на стоки и услуги, създадени и предлагани в парк Странджа. Като по-интересни предложения тя открои „Странджа- нещо истинско" или „Уют и вкус в обятията на природата".
Източник: р. "Фокус" - Бургас |