ЕVN въвежда нови услуги за клиентите си
Автор: Екип Burgas24.bg 13:41 / 18.07.2022Коментари ()1236
©
ЕVN "Електроразпределение“ въвежда услуги и реализира проекти, които да облекчат гражданите в контактите им с дружеството. Една от първите е отделянето на бизнес клиентите от потока битови потребители, което улеснява работата на бизнеса. Това каза на брифинг Здравко Братоев, заместник-председател на Съвета на директорите на компанията, цитиран от БТА.

По думите му разделянето на бизнеса от битовите клиенти се извършва през последните осем месеца, за което време в Клиентски център - Север са били обслужени 5400 представители на бизнеса. По думите на Петър Костадинов, ръководител отдел "Комуникации, бизнесмените вече могат ефективно да планират времето си, като ангажират определен час за посещение в центъра.

Предстои дружеството да пусне онлайн клиентски портал за искания за присъединяване към електромрежата, което трайно ще облекчи клиентите, каза Братоев и уточни, че това е сред най-търсените услуги, предлагани от "Електроразпределение" Юг.

Целта е клиентите да не идват до офисите на EVN, а да подадат необходимите документи онлайн, а след това да имат възможност да проследят хода на движението им в институциите, обясни Братоев. Порталът ще предлага онлайн обслужване и за смяна на електромер или на титуляр на партида. Очаква се системата да е готова до август и да заработи през септември.

Братоев съобщи още, че за 17-те години, откакто EVN е в България, са направени около два милиарда лева инвестиции в инфраструктура и услуги. Това включва изграждане на 23 хил. км нова и обновена мрежа, монтирани са 1 100 000 дистанционни електромера. За същия период с 40 на сто са намалели авариите и до седем процента - технологичните разходи.


Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/EVN-vuvezhda-novi-uslugi-za-klientite-si-1308829
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.