Битовите потребители, които не са получили компенсации за газа, могат да подадат сигнал до МЕ
Автор: Екип Burgas24.bg 14:00 / 14.02.2022Коментари ()1095
©
Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента. Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари, това се казва в съобщение изпратено от Министерството на енергетиката.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.



Още по темата: общо новини по темата: 375
28.10.2022 »
14.07.2022 »
01.07.2022 »
20.04.2022 »
20.04.2022 »
20.04.2022 »
предишна страница [ 1/63 ] следващата страница
Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Bitovite-potrebiteli-koito-ne-sa-poluchili-kompensacii-za-gaza-mogat-da-podadat-signal-do-ME-1212297
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.