Какво стои зад ребрандинга на Telenor? | ||||||
| ||||||
Какво е посланието на новия бранд, какво ни казва той за плановете на PPF Group и ще се наложи ли да пренастойваме своите устройства – не липсват въпроси след голямата новина. bTV са потърсили отговори от екипа на компанията, можете да ги прочетете по-долу: Какво означава Yettel? А какво значи за българския потребител? - Yettel е ново име, нова дума – като например Google или Sony. Тя нарочно не означава нищо конкретно, като частта "tel" е фина препратка към нашите корени – телекомуникациите. Как избрахте цветовете? Искаме нашият бранд да бъде смел, ярък, уверен и модерен. И искахме цветовете ни да изразяват това. Колко клиенти засяга промяната на бранда в региона? - Трите компании обслужват близо 10 милиона клиенти в Сърбия, България и Унгария. Какво означава това за клиентите? Те трябва ли да направят нещо до 1 март? - Не, категорично не. За тях всичко това ще се извърши напълно неусетно. Какви са плановете на PPF за този регион? - Инвестициите на PPF Group в телекомуникационния сектор са дългосрочни и стратегически и този регион е техният дом, където Групата иска да остане и да развива бизнеса си. Кое ви убеди, че именно това е брандът, под който Telenor трябва да продължи на източноевропейския пазар? - Това е нов, свеж бранд, създаден специално за трите пазара - България, Сърбия и Унгария, който е изграден на основата на задълбочени пазарни проучвания. Той отчита най-новите тенденции, за да е по-близко до клиентите и да бъде успешен в дългосрочен план. Предишният ребрандинг съвпадна с масовия старт на мрежите от четвърто поколение. Какви технологични новости ще дойдат с новото име? - Има много интересни нови неща, които подготвяме и които постепенно ще разкриваме. Официалното разкриване на бранда ще стане на 1 март, когато ще споделим повече. |
Още по темата: | общо новини по темата: 74 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/13 ] следващата страница |