Голяма банка официално се извини на клиентите си
Автор: Екип Burgas24.bg 16:46 / 21.12.2021Коментари ()970
©
Уважаеми клиенти,

Поради технически причини има кратковременни прекъсвания на услугите Интернет и мобилно банкиране. Препоръчваме Ви при възникнал проблем да изтриете и преинсталирате приложението SmartID.

Уверяваме Ви, че активно работим по решаване на проблема и предоставяне на нови решения за вход и потвърждение в електронното банкиране.

Молим да ни извините за причиненото неудобство!

Екипът на "Алианц Банк България"

Това съобщиха от финансовата институция на официалната си интернет страница.



Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Golyama-banka-oficialno-se-izvini-na-klientite-si-1179120
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.