Димитър Маргаритов: Призовам за потребителско хладнокръвие на "Черния петък" | ||||||
| ||||||
Основната част от кампаниите за черния петък били изтеглени напред, а точно днес е денят на черния петък. Наблюдавало се движението на цените, за да се установи дали цените се движат нагоре и след това се инсценира намаление, посочи Маргаритов. Около 40 000 проверки прави КЗП годишно, а 20-25 000 жалби и сигнали получава от потребители. КЗП не спира да работи по време на всички намаления и кампании. Маргаритов призова хората да проявят потребителско хладнокръвие по време на Черния петък и да знаят, че дори стока закупена в такава кампания, пак подлежи на връщане. Ако стоката е купена в интернет и даде дефект, подлежи на рекламация в рамките на законовия срок, каза още Маргаритов. |