Вижте от какво най-много недоволстваме по морето
Автор: Екип Burgas24.bg 18:07 / 08.08.2021Коментари ()1561
© Burgas24.bg
Най-честите сигнали от потребителите на туристически услуги по морето това лято са за лоша хигиена в местата за настаняване, призна в Бургас членът на Комисията за защита на потребителите Константин Райков.

Той посочи и параметрите на проверките в кампанията Лято 2021. "Проверяват се хотелите и заведенията за спазване закона за туризма и съответно спазване на закона за защита на потребителите. Най-честите оплаквания на туристите това лято са за качеството на храната и на самия туристически продукт.

Явно това лято, като доста добро от туристическа гледна точка, е влошило малко качеството на услугата, но да се надяваме все пак, че бизнесът ще бъде отговорен и ще отговори на очакванията на всички почиващи", подчерта Райков.

Проверките от Комисията продължават, допълни той. Тази година по време на лятната кампания, открити приемни в курортите по морето няма да има. Причината е, че има достатъчно много екипи, които да проверяват на място всички постъпили сигнали и жалби в институцията.



Още по темата: общо новини по темата: 485
01.10.2021 »
30.09.2021 »
29.09.2021 »
26.09.2021 »
25.09.2021 »
22.09.2021 »
предишна страница [ 1/81 ] следващата страница
Още новини от Национални новини:

https://www.burgas24.bg/novini/Bylgaria/Vizhte-ot-kakvo-nai-mnogo-nedovolstvame-po-moreto-1113884
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.