От липса на меню и вписани грамажи на ястията в заведенията се оплакват бургазлии
Автор: Екип Burgas24.bg 14:18 / 10.08.2009Коментари ()774
© Burgas24.bg
Николай Стайков
Липсата на меню и грамажи на ястията са най- честите оплаквания на гражданите при посещенията им на заведения за хранене, съобщи началникът на Комисията за защита на потребителите в Бургас Николай Стайков. Друго оплакване е за неиздаване на документ за продажбата на част от представените в менюто ястия. „При посещаване на тези обекти се оказва, че една част от тях работят без документа, който прави валидно едно заведение за хранене и развлечение, т.е. документ за категоризация или временно удостоверение за категоризация, след което следва съставянето на акт. Други чести сигнали, които получаваме при нас, са свързани с шума, макар че Комисията за защита на потребителя няма правомощия от гледна точка на озвучаването и шума на едно заведение. Това е приоритет на органите на РИОКОЗ. В тези случаи, когато получим подобен сигнал или жалба, която не касае разпоредбите на Закона за туризма, а други законови и подзаконови актове често проверките се извършват съвместно или със служители на НАП или със служители на РИОКОЗ, като всеки един от контролните органи извършва проверка съгласно неговите приоритети", обясни Стайков.

Източник: агенция "Фокус"


Още новини от Новини от Бургас:

https://www.burgas24.bg/novini/burgas/Ot-lipsa-na-menyu-i-vpisani-gramazhi-na-yastiyata-v-zavedeniyata-se-oplakvat-burgazlii-104375
Copyright © Burgas24.bg. Всички права запазени.