Аврамова обясни откъде идват и къде отиват милионите за ремонтите на магистралите | ||||||
| ||||||
"Надявам се експертите да вземат най-добрите решения и ние като политици да се съобразим с тях, така че да запазим живота и здравето на хората", заяви Аврамова в ефира на "Здравей, България". Тя даде подробности и за стълба "Зелена България". "Няма безплатни дейности. Това е програма за енергийна ефективност. Ще включва изолация, подмяна на дограма и топлоизолация на покрив. Тази програма ще включва и интелигентни решения – възобновяеми източници на енергия", обясни Аврамова. Ще има съфинансиране - 5 или 10%, но то ще бъде поето по други механизми. Разработват се четири варианта. "За нас е ясно, че хората ако трябва да извадят дори 5-10 лв. от джоба си, винаги ще има в един вход някой, който да блокира нейното изпълнение. Ние не искаме да бъде блокирана". Програмата трябва да стартира през април 2021 г. "Първите 2 години трябва да бъдат договорени голяма част от средствата", обясни министърът. Относно строителството на магистрала "Хемус" Аврамова обясни, че до момента има осигурени средства за пътя до Велико Търново, както и частично за 7-ми и 8-ми участък, където сега върви проектантска дейност. "До този момент не мога да кажа колко ще струва магистралата от Боаза до Буковци и Белокопитово, където се работи в момента, тъй като нямаме изготвени технически проекти за целия участък, добави тя. На "Струма" е прокопан 2/3 от тунела "Железница", работи се и на моста преди това. "За Кресненското дефиле има процедура за избор на изпълнител", каза министърът. Днес може да бъде пуснато и движението по ремонтираните 12 км от "Тракия" в посока Бургас. Общо 53 ще бъдат ремонтирани. |
Още по темата: | общо новини по темата: 41 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/7 ] следващата страница |